poniedziałek, 16 listopada 2015

Zupa z kaszy kukurydzianej


Naprawdę ekspresowa zupa z kaszki kukurydzianej! Może być gęstsza lub rzadsza wedle upodobań, ja robię na gęsto, bo synkowi wygodniej jeść i sama taką wolę :)


Składniki:
1,2 l gorącej wody lub wywaru z warzyw (ja użyłam ekologicznej kostki warzywnej) - w oryginalnym przepisie jest ok. 1 1/2 l, ale ja dałam mniej, gdyż chciałam uzyskać gęstszą zupkę
6 łyżek kaszy kukurydzianej
1 łyżeczka masła
pieprz/kolendra/gałka muszkatołowa
(sos sojowy)
koperek lub natka pietruszki

Przygotowanie:
Do wrzącego bulionu lub wody wsypać powoli kaszę mieszając, żeby nie zrobiły się grudki. Gotować ok. 5 minut. Dodać masło i przyprawy oraz sos sojowy (dla dzieci powyżej roku). Podawać z zieleniną.
Do tego zrobiłam jeszcze mini kanapeczki z eko pasztetem z selera i kiszonym ogórkiem. 


Przepis pochodzi z opracowania lek. med. Anny Romanowskiej pt." Gotowanie dla zdrowia", wyd. Towarzystwo Terapii Integralnej, 2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz