poniedziałek, 26 października 2015

Kuleczki jaglane z dynią

Kiedy mój synek rozpoczynał przygodę z BLW, często robiłam kuleczki. Dawno już ich nie było. Dziś na śniadanie zatem kulki z jaglanki i czarnej komosy (quinoa) z dynią i gruszką, suszonymi morelami, cynamonem i olejem kokosowym.


Składniki na kuleczki:
4 łyżki kaszy
2 łyżki quinoa (u mnie czarna, ale może być też biała, czerwona lub mieszana)
Kawałek dyni obranej ze skórki i pokrojonej w kostkę
4 duże suszone morele
3-4 goździki
Szczypta cynamonu
Łyżka oleju kokosowego
Woda

Przygotowanie:
Kaszę jaglaną ugotowałam razem z komosą i suszonymi morelami. W osobnym garnku ugotowałam dynię w małej ilości wody, z cynamonem i goździkami. Połączyłam kaszę i kilka kostek dyni, rozdrobnilam widelcem, dodałam olej kokosowy i uformowalam kulki. Na koniec obtoczylam w wiórkach kokosowych. Gotowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz