piątek, 8 kwietnia 2016

Warsztaty BLW w Actusie


W poniedziałek 4 kwietnia miałam przyjemność współprowadzić warsztaty na temat BLW wraz z dietetyczką Gosią Jackowską w Centrum Kreatywności Actus w Warszawie. Gosia opowiedziała o BLW od strony teoretycznej - jako specjalista w tej dziedzinie i dietetyk z wykształcenia. Ja zaś podzieliłam się swoim praktycznym już ponad rocznym doświadczeniem i wiedzą w tym temacie, a w międzyczasie przygotowałam zdrowe słodkości:

- Czekoladowe ciasto z fasoli
- Ciasteczka owsiane - to jest przepis na bazę, zachęcam do dodawania bakalii (rodzynki, morele, figi), orzechów (zmielone włoskie, migdały, etc.) i ziaren (pestki dyni, słonecznika, sezam, amarantus ekspandowany) według upodobań i zasobów spiżarni :)


Cieszyłam się obserwując,  jak i mamy i maluchy zjadały je ze smakiem :-) Wyszły pyszne! :)


Ciasto z ... fasoli! Pycha :)

Ciasteczka owsiane pełne zdrowia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz